Det är vi som är Örebro...

Örebro Företags- och Hantverksförening är en anrik förening, som verkat sedan 1800-talets mitt och under denna långa tidsperiod har naturligtvis vår omvärld kraftigt förändrats.

Vi är idag en förening med en blandning av olika typer av medlemmar, med såväl det traditionella hantverkaryrket som bas som företagare inom modernare yrkesområden.

Det som för oss samman är att vi bejakar de värderingar kring kunskap, kvalitet och seriositet som vi har som tradition inom föreningen. Dessa värderingar är för oss alla ett grundfundament i vårt sätta att vara och verka.

Sedan har vi naturligtvis väldigt kul när vi träffas och gemensamt umgås i vår förening, varesig det är en föreningsträff eller en "After Work" i vår föreningslokal.

Kansli

Föreningens kansli/expedition ligger på fjärde våningen i Hantverkshuset.

Kansliet består av följande från föreningens styrelse:

Ordförande

Vice ordförande

Kassör

Sekreterare

För specifika frågor kan följande personer kontaktas direkt:

Uthyrning och bokning av föreningens samlingslokal:
Sven-Åke Larsson
salkocken@gmail.com